Thursday 23 July 2009

The Things You Miss

Olen tagasi Kopenhaagenis. Linn on tühjaks jäänud. Metrooga sõidab vähem inimesi, kuid kõige rohkem märkasin, et tänavad on autodest tühjad. Seda nii eile õhtul 7 ajal kui täna hommikul kell 9. Samuti on jalgrattaid vähem näha. Kas inimesed on suvepuhkusel? Tudengid sõitsid suveks koju?

Sellegipoolest, on tore tagasi olla. Kolm asja, mida igatsesin:
1) Lähedaseks saanud inimesed
2) Minna tööle
3) Rattaga kihutada
Kõigest 18 tunniga on nimekiri läbi töötatud ja süda on rahul. Mõelge, kui olete oma tavapärasest keskkonnast eemal, mida igatsete teie? Ning seejärel tundke rõõmu sellest, kui teil need käes on.

3 comments:

Anonymous said...

Hea meel,et sul on hea meel :)
Tunne rõõmu lihtsatest asjadest!
K.

Unknown said...

sirje said:"Eks Eestis ole Sul kalähedasi inimesi? Kumb igatsus on suurem? Praegu nagu Taani? Eks ole, et inimesed teevad Su koduse olemise. Juured on ometi võimalik vaid ühes kohas kinnitada.Sageli noorena, väljakujunemisaastatel kuulame rohkem lehtede sahinat ning juured on pinnas nii ebahuvitavad. Hea näide ühest laama loengust:"Kas sa tead, kes Sa oled?" Üks oks on Sinu amet, teine Su hobi jne, aga , mis on see, mis ei murdu ja hoiab Sind kasvamas? Mis on tõeline inimene? Tore,et naudid hetke, küll jõuad ka Eluni... PS Palun fotosid."

Siim Esko said...

Praegu läksid minu jaoks vale rada pidi. Ma ei arva, et üks välistaks teist. Lähedased inimesed, kellega Eestis kohtusin, nägid kui väga mulle meeldib Eestis olla. Inimesed Taanis näevad, kui väga mulle meeldib Taanis olla. Hiinas nähti, kuidas mulle meeldib Hiinas olla. Ja olen kindel, et Viinis nähakse, kui väga meeldib mulle Austrias olla. “There is nothing either good or bad, but thinking makes it so.” - William Shakespeare, “Hamlet” Samuti ei ole halvemat või paremat, on vaid meie arusaamad sellest, kuidas asjad tunduvad. Tõelisus on enda teha.
Eesti jääb alati minu koduks. Mitte geograafilises mõttes, vaid tundelises.