Monday 8 February 2010

My Top Five News

Rääkisin täna Kseniaga ja ta küsis, kas mul suuremaid uudiseid ka on. Mõtlesin selle peale ja tegelikult on minuga jaanuarikuust alates päris palju juhtunud, millest võiks rääkida. Kuid arvan, et viiest suuremast uudisest esialgu piisab.

Niisiis, minu top 5 uudised:
1) Olen ikka veel Karolinega õnnelikult koos
2) Lahkun EM Tõlkest, et saaksin rohkem teistele asjadele keskenduda
3) Samas võtsin vastu pakkumise teisest alustavast firmast, kus alguses ma palka ei saa, kuid teen seda huvitava väljakutse ja võimaliku pärastise tulu pärast. See on sama firma, kus ma eelmine aasta töötasin ja ma hakkan nende marketingi juhtima.
4) See semester on mul teha Taanis kaks kursust, üks äriprojekt ja hakkan kirjutama magistritööd
5) Otsin suveks tööd väljaspool Taanit, eesmärkidena Viin, Moskva, London, Dublin, kusagil Prantsusmaal või New York.

3 comments:

Unknown said...

sirje said: Tarmo arvab, et Moskvas saab parima kogemuse, kui ellu jääd.
Plaanid on suuremõõtmelised, aga mulle tundus kõige sümpaatsem Prantsusmaa. Esimene tunnetus. On küll öeldud, et tunnetega pole siin maailmas midagist pääle hakata.
Aga armastus? Sisemine hääl? Sõprus?

Siim Esko said...

Ma loodan, et mõistate minu plaane...

Unknown said...

sirje said: Toetame mõttes ja soovime jõudu. Meie ei suuda mõista, mis on Sinu jaoks oluline. Mine oma sisetundele ja arukusele toetudes.

Aastapäeva paraadil tuletati meelde kuperjanovlasi kui eriti võitlusvalmeid sõdureid. Mõtlesin ka Sinule.