Tuesday 31 August 2010

Minu India lood

Kirjutan teile Eestisse sama külmast Viinist. Nüüd, kui pühapäeval suvi ilma poolest ametlikult läbi sai, teen ettevalmistusi soojemasse kliimasse kolimiseks. Ma ei ole väga soojaotsiv loom. Tegelikult ma isegi naudin sügisest värskust - seda produktiivsuse tõusu, mis vihmaste ilmadega tuleb. Aga nüüd kui postiga Soomest oma passi lõpuks kätte sain, olen valmis Indiasse minekuks! Ja mul on üks teadaanne.

India reisi ajaks hakkan ma ühte teise blogisse kirjutama. Lood mu India kogemustest leiate nüüdseks siit.

See jääb inglisekeelseks, nii et kõik sellest aru saaksid. Kuigi mu Eesti sõbrad väärivad minu käest eestikeelset korrespondentsi, siis minu välismaa sõbrad sellest ei hooli. Nende jaoks on eesti keele lugemine üsna suur barjäär. Pealegi, mul on palju usku mu Eesti sõprade inglise keele oskusesse. Kui Karoline Eestis oli, siis olid kõik äkitselt inglise keeles soravad. Aga mõte on, et teen siia väikesed kokkuvõtted teie jaoks. Mis te sellest arvate?

Minu esimesed postitused uude India blogisse olid:
Minu viisataotlemise saaga. See ei ole lihtne asi närvidele. Pidevalt saab igasugust eri infot, ja siis nuta või naera. Kokku on seal kirjas olev protsess kuu aja pikkune.
Tõdemus raha kohta Indias. Ma kirjutan veidi sellest, mis ootustega ma Indiasse lähen rahalises mõttes - kui palju raha mul seal olema saab, mis võimalused mul on, ja mis tahtmised mul on.

Seoses minu uue blogiga otsustasin et nüüdsest muutub see siin täielikult eestikeelseks. Seega ka pealkirjad.

No comments: