Tuesday 19 October 2010

Miks? Vastused on lihtsad ja loogilised

Inimesed küsivad mult et mida ma teen Indias nii kaua - veebruarikuuni välja?

Lihtsalt öeldes ma reisin, kirjutan, töötan, õpin ja lihtsalt olen.

 

Reisida on siin palju (terve reisiblogi jagu ja palju rohkemgi).

Kirjutada on terve magistritöö, ja kuna see on nii väga Indiaga seotud, siis siin olles õpin ma iga päev midagi - inimeste käest, keda kohta, või kohalikest artiklitest, või siis lihtsalt ringi vaadates. Minu magistritöö on vaesuspiirist allpool olevate inimeste kohta. Siin tarvitseb vaid üle tee vaadata, kui juba on järjekordselt materjali olemas.

Võib-olla ma saan kuskil töötada või siis vähemalt vabatahtlikuna. See oleks ka hea kogemuse saamiseks ning uute huvitavate inimestega kohtumiseks, kes minu alal midagi on ära teinud.

Ja muidu ka, ma tunnen et ma õpin siin iga päev midagi enda kohta, ja kindlasti õpin ma väga palju võõra kultuuri kohta, mis lõpuks aitab mul olla avatum inimene kultuurilisel tasandil.

Pealegi, elu siin on palju odavam kui ükskõik mis muul maal.

2 comments:

Kaido said...

Kenad pildid. Aja pahmakas ära, sellega palav ei hakka :P. Loodan, et said skype kaudu mu õnnitlused kätte. Eks originaalallikatest tulevad magistritööd ongi kõige paremad.

Siim Esko said...

Pahmakas kaitseb päikese eest! :)

Nõustun sinuga, et kui tahad korralikku uurimust teha, siis tuleb originaalallika juurde minna. Muidu pärast öeldakse "Aga mis sa tead nende inimeste soovidest ja elust?" ja pune tuleb näkku. Kui midagi üldse teha, siis minna kohale ja küsida inimeste käest. Või siis inimeste käest, kes edukalt midagi juba antud sektoris teinud on.