Wednesday 11 March 2009

A Happy Day!

On olnud hea päev. Kell 12 käisin oma eksamitööd ära andmas, millega olin viimased kaks ööpäeva maadelnud. Tegemist oli 48-tunnise eksamiga - meile anti juhtum uurida ja meil oli kaks päeva aega kirjutada 5 lehekülge teemal mis on viga Danske Banki juhtimises. Eelmisel aastal puudutasin siin blogis teemat, mis on viga Danske Banki klienditeeninduses, kuid 5 lk on liiga vähe ruumi, et kõike hõlmata. Nii et piirdusin halduse analüüsiga kõrgemal tasemel. Võtsin enese hindamise kriteeriumiks hinnangu, kas töö on minu arvates piisavalt hea, et see esitada Danske Banki aktsiaomanikele tutvumiseks, või isegi juhatusele. Viimistlesin seda seni, kuni tundsin, et ma tõesti ei tunneks häbitunnet seda analüüsi pakkuda kõrgematele kujudele panga eesotsas. Igatahes kergendus oli suur, kui lõpuks töö sisse andsin. Olid unetud paar ööd, kuid millegipärast ei tunne ennast liiga väsinuna. Osalt võibolla seetõttu, et olen liiga õnnelik.
L'Oreal EStrat mäng, millest rääkisin, kus väidetavalt 15,000 meeskonda võitlesid au nimel oma äriplaani esitleda Pariisis L'Oreali juhatusele, sai nüüd poolfinaalidest mööda. Täna sain teada, et mina ja minu meeskond sõidame aprilli lõpus Pariisi! See tähendab, et kui Hiinast tagasi tulen, hakkan meie presentatsiooni kallal töötama ja 20.-23. aprill olen Pariisis, naudin linnatulesid, Champs-Elysee'd, champagne't ja vestan kõrgel kohal olevate prantslastega juttu meie ärivisiooni teemal. Eksami järgse kergendus juurde lisada, olin nii õnnelik, kui seda kuulsin, et tundsin, et kõnnin pilvedel.

Citius, Altius, Fortius!

4 comments:

Soovib tundmtuks jääda said...

Kuule.. Palju õnne.. :D

Anonymous said...

väga lahe lugeda, et sul nii hästi läheb
ja palju edu..."Because you're worth it" =D

Unknown said...

Sirje said: Vahhvvaa!!! Vaata, et nina liiga püsti ei lähe ning vihm sealt sisse ei saja.

Mul on tore seda kuulda, ärge ainult oma südant, sõprust, armastust ärile äar kaotage. See on siiski vaid osa meie ilusast Planeedist ja inimkonnast.

Jõudu ja Valgust Hinge!

Anonymous said...

Siim,Sa oled lihtsalt HULL!Täiesti uskumatu,et sul nii hästi läheb!!
Edu hiinlastega!
Loodan uusi muljeid.
Ps!Burghardil oli mõte sulle külla tulla,ju ta ise võtab ühendust.
Kõige parimatega,Kärt.