Saturday 28 February 2009

Here's the Plan!

Mõtlesin, et ei lähe paljuks, kui oma plaanid siia üles kirjutan, et teil midagi kaotsi ei läheks. Tegelikult imestan, et rohkem inimesi seda ei tee. Palju asju on palju selgemad trükis, eriti, kui ma kasutan uusi nimesid ja lühendeid.

Esimese asjana, sügisel võtan Kopenhaagenist paariks kuuks puhkust ja sõidan Viini. Wirtschaftsuniversität Wien on nii lahke, et pakub mulle võimalust teha sügissemester nende ülikoolis. See saab olema inglisekeelne, väikese saksa vürtsiga. Mind viib Austriasse aga programm nimega CEMS. Lühidalt öeldes, see on topeltmagistriprogramm, mille eesmärk on koolitada tõeliselt rahvusvahelisi juhte. Kriteeriumiteks on kaks võõrkeelt, üks välissemester ühes CEMSi liikmeskoolis, kohustuslik praktika ja kamaluga õppeainepunkte juurde. Selle asemel, et keskenduda järgmine kevad magistritööle, võtan ma kõrvale veel 20 AP-d (30 ECTS) aineid. Magistritöö on CBSis samuti 20 AP-d.

Viin peaks aga tore olema. See ei mahtunud küll minu viie valitu hulka, kui avaldust tegin, kuid nüüd hakkan sellega üha enam ja enam lähemalt tutvudes harjuma ja see võinuks sama hästi minu kuues valik olla. Olen Viinis september kuni jaanuar.

27. märts - 13. aprill sõidan Hiina. Teel jäävad Peking ja Shanghai. Nädal mõlemas linnas. Reisi eesmärk on "õppeline". Põhieesmärgiks on külastada Hiinas asuvaid ettevõtteid ja nende tootmisasutusi, rääkida juhtidega juttu ja saada aimu nö kuidas asjad tegelikult käivad. Kõrvaleesmärgiks on kõrvalt kogeda nii palju kultuuri kui vähegi võimalik - kaasa arvatud tavapärased turistirännakud Suurel Müüril ja paleedes. Ootan seda reisi, kuna see on tegelikult mul esimene kord minna väljapoole Euroopat. Ei ole mul ju varem olnud eriti palju võimalusi reisida. Pealegi maksab selline reis kopsaka summa...

Hetkel uurin võimalusi teha suvel praktika kuskil Euroopa firmas, nii et võib juhtuda, et Eestis veedetud aeg jääb lühikeseks. Kuid plaanin Eestisse tulla pärast eksameid 25. mail.

4 comments:

Unknown said...

Ja see kõik omakorda tähendab, et sa jääd Taani ka veel üheks aastaks?? Või kuhugi mujale? Või teed oma ained nii kaugele, et jääb vaid magistritöö?

Peale Hiinat võid siis kohe Eestist läbi hüpata mu sünnaks :D

Nali.
kui sa seda just ei tee..

Siim Esko said...

Ahaa, see koht jäi segaseks, et kavatsen lõpetada kooli 2010 augustiks. See hõlmab siis nii CBSi kui CEMSi kraadi.

Eestist hüppan läbi juuni paiku. Näeme siis!

Soovib tundmtuks jääda said...

Ära siis unusta pärnust läbi hüpata kui kodumaa pinnal oled.. Muidugi, kui juuni väga hilja peale jääb.. Pead külastama mind juba "Vahipataljonis"..

Unknown said...

Kõrged hüpped sul..