Monday 5 April 2010

Happy Easter

Teate, lihavõttepühade lähenedes mõtlesin ma, et mis siin ikka nii väga tähistada. Eks ole need päevad, nagu kõik teised. Pealegi on minu puhul tegemist motiveeritud iseseisva ettevõtjaga, kelle elu ei reguleeri töökellaajad ja pühade olemasolu, vaid omaenda tahe (ja südametunnistus). Nüüd on käes pühade viimane päev ja mu arvamus on muutunud.

Pühad tulnud ja läinud ning mul on hea meel, et nad tulid. Ma võtsin kõigele vaatamata tuure vähemaks ja veetsin Karoline, Mindaugase ja oma teiste sõpradega mõnusalt aega. Puhkus tuli. Päikest pole ja vihma sajab, aga tunnen end hästi. Eile, vastu ootusi, käisime ringi. Rongiga sai tasuta sõita (nagu iga kuu esimene pühapäev), nii et käisime S-rongi erinevates otsades. Väljas külm ja tuuline, rongis soe ja mugav. Nii ta läks.

Vahepeal on toimunud päris palju. Mu ema käis märtsi lõpus külas. Pilte sellest saate näha minu Picasas. Mul oli väga hea meel, et ta käis. Ma sain argipäevast eemal olla, suhelda oma armsa emaga ning mõelda kodust. Nüüd kõlab küll, nagu ma ainult puhkakski, kuid nii see päris ei ole.

Tegin oma (loodetavasti) viimase eksami sel ajal, kui ta siin oli. Huvitav, aga tundub, et just sellest viimasest eksamist õppisin ma kõige rohkem eksamite tegemise kohta. Kahjuks on aga liiga hilja. Vaevalt et ma enam traditsionaalsesse õppeasutusse ennast registreerin. Elukestev õppimine küll, kuid ma ei suudaks enam teha seda pulli, mis koolis nõutakse. Ma õpin enda jaoks, mitte selle jaoks, et eksameid teha. See ei tähenda, et ma koolisüsteemi ei austaks. Mitmes mõttes on kasulik, kui inimene õpib projekte tegema vastavalt esitatud kriteeriumitele, mille järgi teda ka hinnatakse. Nii toimub see ka tööl. Kuid lisaks bossi esitatud kriteeriumitele, ja isegi ehk veel tähtsam sellest, on see, et tulemused oleksid suurepärased. Koolis mõõdetakse tulemusi teistmoodi kui tööl.

Olen siin rahul. Loodan, et ka teile on kevadpäike rõõmu ja kevadvihmad värskust toonud. Ilusaid munadepühi!

Uued pildid:
Minu tegemised märtsis

No comments: