Monday 17 August 2009

I Like Visitors, Mind You

Mul käis eelmine nädal minu viies külaline. Isa, Triin & Taavo, Ksenia ja nüüd Lesli. Mul oli hea meel, et ta käis. Esiteks, see oli ka minu jaoks kui puhkus. Teiseks, sain väga palju asjalikel teemadel eesti keelt rääkida, kohas kus eesti keelt ei mõisteta (see toob teatava rahulolutunde). Muidugi olime üllatunud, kui olime just minu koduukse juurde jõudmas ning üks tüdruk pööras ümber ja ütles sulaselges eesti keeles:

"Aah, ma pole nii kaua eesti keelt kuulnud. Nii ilus keel ikka."
Nii et tuleb välja, et minu majas elab üks tõmmu eesti neiu. Kes oleks võinud arvata. Kolmandaks, sain Malmös ostlemas käia ja endale aasta jagu riideid osta. Ma ei saa aru, kes see nii teeb, et enne reisile minekut ostab endale asju juurde. Aga Les jagas vastuvaidlematut loogikat, nüüd ma võin ju oma vanad ja koledad riided maha jätta...

Ma olen piltide üleslaadimisega rohkem tegelenud. Minu albumist leiate kahed uued pildid, nii külaskäigust kui lihtsalt üks segakogumik suvepiltidest, millele ma ei leidnud muud kohta kui see pildipada. Ahjaa, seda ka, et kui pildid tunduvad segased, et mis nüüd siin juhtunud on, ja kes siin on ja kus nad on mida tegemas, siis ma loen ka kõiki kommentaare piltide alt, ja ootan väga kõiki küsimusi ja muid huvi väljanäitavaid žeste ;)

2 comments:

Unknown said...

Eestlane..ja tõmmu ka veel..:)
Saaksid temaga teeõhtuid vms teha ning parajalt palju eesti keelt nautida.. Taanis olles..

Siim Esko said...

Seda annab korraldada, kui tagasi lähen. Isa antud moonapakist on veel päris mitu pakki teed alles. 12, kui täpne olla.