Thursday 20 August 2009

That's Life For Ya

Mõned teist võibolla tüdinevad juba ära minu mitmetest postitustest, aga selline on elu. Tuleb võtta siis, kui on võtta. Ma julgen arvata, et järgmise kahe nädala jooksul või nii ei tule nii palju postitusi enam. Räägiks lühidalt, mis mul on plaanis.

Kõigepealt, sõidan Hamburgi väikesele ühepäevasele linnavisiidile. Lähen sinna, sest et saan. Mul on minek Rotterdami, ja Hamburg jäi väga mugavalt tee peale. Mõtlesin, et miks mitte.

Rotterdamis algab mul pühapäeval seminar nimega Turning Technology into Venture. Teisisõnu siis, kuidas lennukatest ideedest äri teha. Ausalt öelda ootan juba väga. Olen viimaste kuudega töö kaudu IT-sektorist väga palju rohkem teada saanud ning see on mind nüüd veidi huvitama hakanud. Selles seminaris ei ole juttu mitte ainult IT-sektorist, vaid tõsisest tehases toodetavast tehnoloogiast (kuigi ma ei ütle, et IT oleks mittetõsine, siis see on vähem tõsine äri kui elektroonikatööstus seda on). Osaliselt annab väikese vihje, et kui tõsi meil tegelikult taga on see, et seminar toimub Euroopa Kosmoseagentuuris. Meid hoiatati, et esimesel päeval võib turvakontroll tükk aega võtta. Nii tõsine kohe.

Veidi lõbusamal toonil uudistest nii palju, et pärast igasuguste Hollandi sotsiaalsaitide läbituhlamist sain kontakti oma vana sõbra George'iga. 8 aastat muudab inimest, nagu ma piltide pealt aru saan. Aga tal oli hea meel minust kuulda. Hollandis olles üritan temaga kokku saada. Laulame jälle duetis Everybody't, meenutame vanu häid aegu ja õnnistame sisse uued paremad. Selline on elu.

1 comment:

Unknown said...

sirje said: Elu ei ole väljaspool meid voolav sündmuste kett,millesse me aeg-ajalt sisse astume. Me loome ise oma elu enne sündi ja selles kehastuses oma mõtete, soovide, tegudega ja siis nähes neid samu soove ,tegusid enda ees võimalustena, teeme valikuid ning sündmused rulluvad nagu meile imeliselt lahti. Tegelikult on nad juba valmis ammu, ainult mingil hetkel on soov,tegu reaalne situatsioon,milles saama osaleda. Hea on eelmistes elus tehtud head teod ja mõtted, nn halb on eelmistes eludes õppimata tund. see viimane on tarkade lause. Palju räägitakse elust ning karmast kui meist eraldi olevatest mõistetest. Meie olemegi need. Kainestav on aru saada, et praegu kujundame oma järgmist elu iga hetk ja iga päev. Rõõm töödest ja tegemistest, lähedastest inimestest nii nagu nad on, on üks hea alus edasi kulgemisel elu voolus nii, et juhid paati. Tähtis on ka järgmist sadamat(eesmärki) teada. Sinu keha on paat, Sinu Hing tüürimees ning Vaim teab eesmärki.