Tuesday 14 October 2008

B-day Galore

Nagu mõned teist ehk juba teavad, siis eile oli mul sünnipäev. Kuna Maria kolis pühapäeval ka lõplikult sisse, siis otsustasime korraldada väikese koosolemise, kaks ühe hoobiga - soolaleivapidu ja sünnipäev. Nojah, mis meie siin ikka korraldasime, mina korraldasin, mina küpsetasin õhtusöögi, mina kutsusin inimesed ja mina koristasin :) Kõik on aus.
Eilne päev möödus tegelikult väga meeldivalt. Olgugi sünnipäev inimeste väljamõeldis, kuid tore on, kui üks päev aastas kõik sõbrad (nii vanad kui uued kui tuttuued) sind meeles peavad. Korra aastas võib lubada endale seda luksust, et oled kõigil meeles ja naudid seda tunnet. Selle pärast olen tänulik sõpradele ja üritan samaga vastata (alati).

Lisaks sellele, et eile oli meeldiv päev, oli ka imeilus päev. Nagu ka täna. Päikesepaisteline, rahulik, soe päev ja õhtu. Võibolla see soe õhtu oli süüdi selles, et jälle tuli hommikune leht enne, kui viimased külalised olid läinud. See on alati parim märk sellest, et külalised on liiga kauaks jäänud. Kuid sellegipoolest ma kedagi ära ei ajanud ja ausalt öelda, sisimas ei tahtnudki.

Kogu õhtu möödus väga õdusalt (taani, ja muudes skand. keeltes 'hyggelig') ja sõbralikult. Tegin kartuleid rootsi moodi (hasselbakken) ja veidi hõrku kana mehhiko kastmes ja õhtustasin oma 5 parima sõbraga Kopenhaagenist. Väga hygge! Ja väga maitsev! Mul on tunne, et kokku oli lõpuks kuskil 25 inimest. Kuidas nad ära mahtusid, ei tea. Ju siis ongi mul piisavalt suur korter. Muidugi, alati oli 8-10 inimest rõdul, mis mõjus magnetina nii suitsetajatele kui mittesuitsetajatele. Jällegi sooja õhtu kaela.

Sain väga... huvitavaid kingitusi. Õigesse kohta läksid lauajalgpallilaud ja minu esimene potilill, muidugi ka õunastruudel, mis oli väga maitsev. Ka laimirohelisel potilusikal on sümboolne väärtus, nagu ka küünelakiga soovidega kaunistatud küünaldel ja paberisse riietatud lehmal. Rääkimata sellest, et nüüd on mul terve ülejäänud aasta veinivaru kodus.

Kokkuvõttes võib kindlasti öelda, et eilne päev ja õhtu läksid korda. Tänan kõiki sõpru siin ja kaugel!

4 comments:

Unknown said...

sirje said Mul on Su peo üle ja su sõprade üle väga hea meel. minul ei õnnestunudki e-kaardi saatmine. Aga vahva, et päev oli ilus. Hea, et Sul on ka varuamet juba algusjärgus: koka oma nimelt.
ema

Siim Esko said...

Pole küll Tallinki ja Embecke kokk, kuid kokakunsti kiideti sellegipoolest.

Olen imestunud, et järgmine päev väga paljud tänasid meeldiva õhtu eest. Lisaks kõigele oli seltskond ülimalt meeldiv.

Anonymous said...

No see Tallinki ja Embecke kokk on koguaeg öelnud, et sa teed oluliselt paremini süüa, kui tema

Siim Esko said...

:) Aitäh, sõber!