Saturday 4 October 2008

Yet Another Home, Sweet Home

Täna on päev, mil kolisin oma uude korterisse. Kes ei mäleta, siis räägin sellest korterist. Õigemini sain alles võtmed kätte. Kolimisest ei saa rääkida, kuna eile ja täna hommikul oli selline raju, et mul on hea meel, et ma üldse sinna jõudsin. Võtsin kaasa ainult läpaka ja musta pesu. Pesumasina tundmaõppimine oli üks esimesi asju, mis ma korteri sisseõnnistamiseks tegin. Teine asi oli köögilaua kokkupanek. Loomulikult läks mul selleks kaks katset. Kuna eelmine omanik võttis oma isiklikud asjad kaasa, siis tundub koht väga tühi. Kajaga ja puha. Aga kõik vajalik on olemas - köögisisustus, noad-kahvlid, potid-pannid, pesumasin, diivan, voodid, kapid, telekas jne., isegi riidekuivatamisrest. Ja kui mu korterikaaslane järgmine pühapäev oma kolaga sisse kolib, siis on elu jälle rööbastes. Ta elab praegu Lundis, Rootsis, mis on küll teises riigis, aga kuna maid ühendab sild, siis ei ole kolimisest suuremat tüli kui kolides Keilast Tallinna.

Hetkel aga ei saa kolimisest suurt mõnu tunda, kuna teisipäeval on esimene eksam tulemas. Suuline, Applied Business Research. Ootan huviga. Kuid pärast eksamit on mul väike kahenädalane puhkus. Mõtlesin minna uurima Rootsi lõuna- ja Saksa põhjarannikut.

Muide, nüüd on koht olemas, ootan külalisi ;)

6 comments:

Anonymous said...

jei (Y) :)
kes su uus korterikaaslane veel on? su sõber või mingi suvakas?

Laura said...

Hoian pöialt eksamil. :)

Siim Esko said...

Jagan korterit ühe rootsi tüdrukuga mu kursuselt. Alguses mõtlesime lihtsalt, et ühendame jõud kolmekesi, ehk on lihtsam suurt korterit leida, kuid kolmas langes ära. Ja kuna leidsin selle korteri, siis mõtlesin kokkuhoiu mõttes ühe toa Mariale välja üürida. Ma ei võtaks ju mingit suvakat :)

Unknown said...

Kes suurema toa sai?

Siim Esko said...

Rõduga toa võtsin muidugi endale :P Aga 'lasin tal valida' :)

Unknown said...

Maria, Maria, Maria
sa päikese endaga tood

Orumetsa laulust.

ema