Monday 8 September 2008

Besides Just Drinking Beer

Minu lugejatele, kes arvavad, et ma räägin õllest liiga palju, võin öelda, et minu elu ei keerle üldsegi selle ümber. Mis ma tegin nädalavahetusel:
Reede õhtul oli meil vaikne õhtusöök, mina, mu korterikaaslane ja tema tüdruksõber. Ahjukana ja kena vein, telekas näitas iidseid X-failide osasid. Duchovny oli siis ikka väääga palju noorem. Aga seltskond oli ka hea.
Sellest nädalavahetusest neli tundi kulutasin lõunasöögi peale. Leidsin lähedalt Hiina toidu restorani, kus on nädalavahetuseti lõunabuffet 120 EEKiga. Ja väga hea valik toitu. Nii et kaks tundi läks ära nii laupäeval kui pühapäeval maitsva toidu peale. Seal oli ka Mongoolia buffet. See nägi siis nii välja, et võtsid toorest liha, juurvilju ja kastet peale ning andsid luugist sisse. See tehti sulle kohapeal valmis. Ja maitses veel paremini kui Hiina toit.
Ülejäänu aja nädalavahetusest lugesin, tegin tööd ja leidsin endale korteri. Ahjaa, võib öelda, et leidsin endale lõpuks päris oma elamiskoha. Tegelikult leidsin isegi kaks. Kahju oli esimesele ära öelda, aga kui korterit näete, siis saate aru, miks ma seda tegin. Minu tulevane elukoht on üleval siin.
Seal saidil on ta märgitud kui müügil olev, kuna ta ongi müügis. Omanik üürib ta lihtsalt välja, kuni saab selle maha müüdud. Mina loodan, et kinnisvara liigub siin aeglaselt, mis on tõsi. Üüripinnad lähevad paari tunniga, müüa on aga tunduvalt raskem. Olukorda võib võrrelda Eesti kinnisvaraturuga.
Igatahes, 71m2 möbleeritud pinda imelises ümbruskonnas koolist 15 min jalutuskäigu kaugusel. Rõdu, siseõu, valgus, hurmavus. Aga loomulikult ma ei saa seda endale ettevõtja palgast üksi lubada. Sellepärast hakkan seda jagama ühe Rootsi tüdrukuga, kes seni on käinud kooli rongiga Lundist, mis asub väljaspool Malmöt, Rootsis.

Lepingu allkirjastan täna, sisse kolin 5. oktoobril.

6 comments:

Laura said...

faancy:D mul on hea meel, et üks õliõpilane saab nii kenas kodus elada:D

Siim Esko said...

Aitäh! Mul on ka hea meel :)

Anonymous said...

Korterit vaadates võiks õelda ainult üht - hästi elame seal Taanimaal :)

Siim Esko said...

Minu unistus oli elada sama hästi kui teie seal Tartus :) Pealegi oli mul valida kas see või sama raha eest tuba kuskil suvalises korteris. Arvan, et tegin õige valiku :)

Anonymous said...

Väga hea, et nii soodsa ja ilusa korteri leidsid. Kohe kergem ja parem tunne on nüüd.. :)
Kui ma täna külmkappi koristasin/pesin, siis märkasin ühte Carlsberg Black'i. Kuna ma ise õlut teadupärast ei joo, jääb see sind minu juurde ootama..ikka veel.. Jood äkki selle millalgi ära ka.:P
Et siis millal sul vaheaeg on ja mis veelgi olulisem, millal Eestisse tulek?

Tervisi ja palju kasulikke tutvusi,
Triin

Siim Esko said...

Taavo räägib sulle minu vaheajast. Vihje, Eestisse ma arvatavasti ei tule.