Tuesday 9 September 2008

Good Exercise

Hea trenni all ei mõtle ma seda igapäevast neljandale korrusele ülesrühkimist, kuigi see väsitab ka. Aga käisin esimeses saalihokitrennis üle pika aja. Kokkuvõttes võin öelda, et ma arvasin, et taanlased mängivad paremini. Aga nad ei mänginud üldse halvasti. Ei olnud nagu meil Eestis, kus mõni ei julge palligi puutuda.

Trenn toimus ühes hiiglamasuures kompleksis. Ma arvatavasti ei osanud täpselt tabada piltidel selle mahtu. Seal on 40 siseväljakut spordiks, bowling, piljard, jõusaalid, poksisaalid, ja väljas muidugi jalgpalliväljakud ka. Ja kõik see asub täpselt üle tee majast, kus ma oma toa üles ütlesin, kuna sain selle korteri. Loomulikult ei olnud mul aimugi, kus saalihokimängud toimuma hakkavad, nii et uitasin veidi ringi, enne kui infoletist küsisin. Seekord mingit trenni ei olnud, oli lihtsalt mängimine. Igasugu rahvast oli, oli kogenumaid, oli varem mänginuid, oli ammu mänginuid ja oli ka mõni päris algaja tüdruk ja esimest korda saalihokit näinud tüüp Texasest. Üks saksa tüdruk tuli sinna, arvates, et mängitakse maahokit. Naljakas on see, et tema arvates Saksamaal ei mängita saalihokit. Inge võib-olla vaidleks sellele vastu :) Vähemalt ta polnud sellest mängust kuulnudki. Igatahes harisin teda natuke ja ta sai saalihokiga ka väga hästi hakkama.Mina maahokiga mitte nii väga, nii palju kui proovisin. Ma ehk ei üritanud ka, kuna see tundus liiga naljakas.

Mõnus oli koju jalutada. Linnaosa, kus ma elan, on öösel üsna välja surnud. Mis on hea, kuna see on selline linnaosa, kus muidu võib väga palju kahtlasi inimesi kohata. Kopenhaagenis on umbes üks tulistamine kuus, enamasti on see Norrebros. Viimasel ajal on tulistamised tihenenud, kuid need toimuvad ainult gängide vahel. Hell's Angels valitseb siin suuremalt jaolt, kuid viimasel ajal on mustade ja muslemite gängid hakanud vastu võitlema. Siin on tõeline rahvaste segasumm. Tänaval võib näha väga mustadest väga valgete ja kollasteni välja, hindud, pakistanlased, aafriklased, poolakad ja mustlased. Eile käisin juuksuris ja mul lõikas juukseid üks kena iraanlanna. Aga mul pole kunagi mingeid probleeme olnud. Nad on kõik ära taanistunud.

PS. Hindasin valesti Nexuse neljapäevasel peol käinud rahvahulka. Seal oli kokku 1600 inimest, pluss 1000 veel väljas. Ja ainult CBSi tudengid saavad sisse. Siin koolis käib küll 11000 tudengit, aga 2500 on ühe peo kohta päris okei tulemus.

6 comments:

Anonymous said...

Väga hea. aja ennast tasemele, siis tagasi tulles oleme me esiliigas ja saame endale ühe tüübi juurde.

Nägin meie vana mata õpetajat Hele Kiiselit. Kutsus mind kohe mingisugusesse matemaatika laagrisse :). Muidugi lähen. teiste kulul süüa on alati tore. Aga nüüd saan vast aru ka, kuna esimene laager oli tappev. ( see oli keskkooli 10ndas klassis). hakati kohe moodulitest ja Fibonacci arvudest rääkima. No ma polnud siis ju kuulnudki neist.

PS. eesti kaotas ja ära küsi palju.

Siim Esko said...

Me? Kas mängid HTG meeskonnas?

PS. Ma tean seda mängu ja ausalt öeldes väldin Highlightside vaatamist. Ma ei usu, et see mulle midagi annab, peale viha ja ängistuse, võib-olla.

Anonymous said...

Ja miks postituste lõpus riste ei ole?:D
+

Siim Esko said...

Ma ei ole selline poiss :)
++

Anonymous said...

Jap, otsustasin jah mängima minna. Eile (Pühapäev) oli esimene trenn ja päris tugev oli. Lõpus oli tatt ikka laiali.

Siim Esko said...

Tore, hakkad ka professionaaliks :P Ma saan aru, et olete praegu 2. liigas? Meie meeskond on Taani 3. liigas.