Tuesday 16 September 2008

Yeah, I Guess Some People Call It Fun

Uus kopenhaagenlaste ajaviide on vist üksteise pihta tulistamine. Viimase kuu jooksul on olnud 17 tulistamist. See on sama palju kui eelmine aasta terves linnas kokku! Probleem on selles, et rahvuslikud grupid (moslemid, mustad) on hakanud pidama territooriumisõdu Hell's Angels mootorratturite klubiga. Tundub nagu tavaline argipäev Bronxis. Aga see on ometi Kopenhaagen, mitte Bronx! Ja muret tekitavad asjaolud, et 1) tulistamised sagenevad iga päev ja 2) need tulevad aina lähemale minu elukohale.

Minu korterikaaslane käis eile pesumajas ja ära tulles kihutas temast mööda üks motoroller, keda ajas taga politseiauto. Rolleri peal oli paar 14-15-aastast huligaani. Pärast tuli väja, et see oli sama roller, mida kasutati päeval toimunud tulistamises. Poisid olid selle arvatavasti kuskilt leidnud. Mina ise kuulsin eile automaadivalanguid. Ja mul on omajagu kogemusi sellega, milline automaadituli kõlada võib. Mõtlesin lihtsalt, et kujutan asju ette juba, kuna kõik see tulistamiste asi on praegu kuum teema. Aga tuli välja, et minu kõrvaltänavas tõesti tulistati eile sel kellaajal, 20 laengut. Ja minust 400 m kaugusel pargis oli eilne kolmas tulistamine.

Kokkuvõttes, ei ma ei arva, et see väga lõbus oleks. Eriti, kui ma pean need epitsentrid täna läbima, et poes käia ja trenni minna.

6 comments:

Unknown said...

Hull lugu! palu oma kaitseingleid alati appi, kui ohtlikus kohas liigud või palu pidevat kaitset. Ära unusta tänamast ning kõigile kannatavatele palvet lisamast.
ema

Siim Esko said...

Yeah, working on it ;)

Anonymous said...

dzii, sa oled ikka kindel, et õiges riigis oled? taani, iraak, gruusia asuvad suht lähestikku :D

Siim Esko said...

Mehed tahavad lihtsalt mürada veidi

Unknown said...

Siimuke, shitty shit!!!...what are is the criteria for the choice of victims?

Siim Esko said...

You have to be a gangbanger, basically. Since it's a war between Hell's Angels, the biker gang, and ethnic groups, normal people have nothing to do with it. So unless there's a stray bullet, we're actually pretty much safe.

The police has now revoked some civil rights. There are perimeters on the outskirts of the city and the police can now frisk everyone they want.