Thursday 20 November 2008

The Inside Job

Kaks posti tagasi kirjutasin Taani efektiivsusest ja sellest, et Taani Pank ei saa kuidagi mu pangakaardiga hakkama. Sain eile oma pangakaardi lõpuks kätte (20. päeval pärast taotlemist). See aga ei tähenda, et ma seda kasutama saan hakata. Kaardiga oli kaasas kiri "Kolme päeva pärast saadetakse Teile PIN-kood". Nii et kaart on mul olemas, kuid ainult ilustuseks laua peal.

Mõtlesin asja kätte võtta. Kandideerin sama panga "Internal Consultancy" osakonda töökohale. Osakonna põhimõte on protsesside optimeerimine, et panga klientidele pakkuda võimalikult kiiret ja kvaliteetset teenust. Täpselt nagu rusikas silmaauku. Kui kõik hästi läheb, siis kuue kuu pärast ei pea enam keegi minu piinasid üle elama. Pöial pihku!

4 comments:

Laura said...

Palju edu!

Laura said...

oeh. ma kaotasin ühe korra ise oma NPNK ära ja siis kaotas selle mu sõbranna ära. nii et nüüd ma saan põhimõtselt ühe nädala jooksul uue kaardi kaks korda.

Siim Esko said...

Heh. Aga ühe nädala jooksul kaks kaarti on päris hea saavutus siiski. Siin saab ühe nädala jooksul 0,3 kaarti.

PS. Nüüd on kaardi PIN-kood ka käes lõpuks.

Siim Esko said...

Nad ei tabanud ikka ära, kui kasulik ma neile oleksin.