Wednesday 12 November 2008

The Proud Owner of... an Internet Connection

Pärast nädalat aega telefonikõnesid ja paari nädala pikkust ooteaega, sain endale lõpuks interneti koju. Milline rõõm nii lihtsast asjast! Alguses küsisin siinselt suurimalt kompaniilt, TDC'lt ühenduse kohta, mille peale nemad ütlesid, et saab küll, aga 950 DKK eest panevad mulle telefoniliini sisse. Kuna korteri omanikul oli siin just internet sees, enne kui ta välja kolis, ja seinas on telefonipistik, millel peal kiri 'TDC', siis sellega ma rahul ei olnud. Omanik helistas ka, rääkis nendega inimese moodi Taani keeles, aga nad ei jätnud jonni. Siis proovisin paari meiliga kätte saada paari teist odavamat pakkujat. Ei õnnestunud. Kirjad saadi kätte, aga ei vastatud. Siis helistasin Cybercity'sse ja 2-4 nädalasest ooteperioodist tuli mul õnneks oodata vaid minimaalsed 2 nädalat. Aga aega võttis küll. Ja 950 DKK vähemalt säästsin.

Teine probleem on mul pangakontoga. Kui Eestis saab pangakonto kätte poole tunniga ja samas kohapeal ka internetipanga paroolikaardi, mõne päeva pärast ka pangakaardi, siis siin võtab see protsess aega nädalaid. Jah, nädalaid! Kõigepealt peab sul kindlasti olema Taani isikukood, mis on põhjus, miks ma Taani pangakontot varem ei teinud (nimelt pidin registreerimist 5 nädalat ootama). Siis tuleb panka minna ja öelda, et tahad pangakonto avada. Sinu andmed pandakse kirja ja pangakonto andmed saadetakse postiga. Aga pärast viiepäevast ootamist sain ma alles lepingu, mille pidin allkirjastama ja tagasi saatma. Nüüd ootan juba kaheteistkümnendat päeva oma pangakaarti ja netiparoole, et ma saaks lõpuks oma üüri üle kanda.

Eks 3%-se töötuse määraga ole riigil raske...

No comments: