Saturday 12 September 2009

Dirty Clothes and Beautiful Estonian Women

Paistab, et võtsin päris palju riideid kaasa. Olen lähenemas Austrias oleku 2-nädalasele tähtpäevale (!), millele lisandub veel nädal Hollandis, aga riided pole veel otsa lõppenud. Sellegipoolest otsustasin võtta oma suure sinise IKEA koti ja alla pesuruumi minema. Ausalt öelda ootasin nii kaua vaid sellepärast, et mul ei olnud Austria pangakaarti, millega all saab maksta. Plaanist ei tulnud muidugi midagi välja, kuna pesumasina äravoolutoru vms on katki, nii et meil soovitati pesu mitte pesta, uputuse ohu tõttu. Kui enne ei tundunud pesupesemise vajadus nõnda suur, siis nüüd, kui see võimalus on ära võetud, muutun järjest närvilisemaks. Eks elu õpetab, et asju mitte viimasele minutile jätta. Ei tea ainult, kui palju ta õpetama peab, enne kui inimene õppust võtab. Aga ärge muretsega, alati on olemas ju käsitöö.

Veidi teisel teemal rääkides, ma mõistan nüüd paremini, mis minu sõpru huvitab. Kui vaadata minu viimase aja kõige populaarsemaid Twitteri postitusi, siis mul on hea meel tõdeda, et seminarimuljeid vaatas ka üksjagu inimesi (aitäh selle eest!), kuid pika puuga kõige rohkem huvi pakkus pealkiri, mis vihjas sellele, et Baltimaade naised on millegipärast ilusamad. See on muidugi tõsi, aga naljakas on saada järjekordselt kinnitust sellele, et seks müüb, isegi kui artikkel ise on rohkem teaduslik kui graafiline.

No comments: