Friday 11 September 2009

Pervasive Linguistic Affection

Siin on päris palju ungarlasi. Täna baaris kohtasin tervelt kolme, kellest ühte ma isegi teadsin. Ma ei oodanud, et ma siin kedagi tuttavat kohtan, aga näed. Aga see ungarlaste ülekaal on hea, sest see annab mulle võimaluse mu ungari keele teadmisi parandada. Iga päev saan seda parandada 100%, sest praegu on see null. Täna õppisin näiteks, et "tere" on neil "szia". Räägitakse, et ungari ja eesti keel kuuluvad samasse keeleperekonda. Ma seda küll otseselt ei näe, aga olgu. Seetõttu ongi huvitav veidi seda keelt uurida, et aru saada, kus on need sarnasused, millest räägitakse. Ma tean, et isiksused ei ole väga sarnased, kui välja arvata täna kohatud üsna häbelik neiu. Eks, tunnistagem, eestlased on ka siiski tagasihoidlikud.

Nägin eile ka seda, mida tulin siia nägema. Mujal ei ole need nii levinud kui Viinis. Asjatult. Arvan, et see on hea mõte. Pilt räägib enda eest.

 
GOAAAAAAALLL!!!
Kohtusin lõpuks ka enda 'buddydega'. Nimelt registreerisin ennast ühte programmi, kus üks asjalik noor inimene ülikoolist võtab endale kohustuse aidata vahetusüliõpilastel Viini sisse elada. Minu buddy nimi on Anna. Talle meeldib mu soeng. Tal on ka teine buddy nimega Finn, kes on Norrast. Ta käis armees ning sai seal oleku ajal teenida välislähetuses Belgias. Vedas.

3 comments:

Vahur said...

Sellist asja võib Tallinnas juba 4 aastat julgelt ühes pubis kohata !!!

Siim Esko said...

Siis ei oleks pidanud nii kaugele tulema vist :P Väga eesrindlik pubi!

Vahur said...

Nagu sa tead, leidub ka eestis üksikuid jalgpallifänne ... üksikuid ...