Sunday 6 September 2009

Home Alone

Kaheks nädalaks korter enesele. Tahab keegi külla tulla? Mu korterikaaslane Bettina sõitis kahenädalasele puhkusele Egiptusesse, sukelduma. Nüüd jäin mina ainsaks korteri peremeheks. Pange tähele, et see on 6 päeva pärast minu saabumist. Me oleme esimestel päevadel väga hästi läbi saanud ning eks ta valis oma korterikaaslast ka hoolikalt (ma ei saatnud talle CV'd ja ei kohtunud ka, aga rääkisime telefoni teel üsna pikalt, kui ma veel seminaris olin). Aga siiski on mul omamoodi hea meel, et tal selline usaldus minu vastu on. Muidugi, ma pean veel mainima, et ta saab oma üle õue naabriga väga hästi läbi, nii et eks tema kannab kõik ette, kui korterist veidraid hääli hakkab kostuma või akna peal olevad lilled närtsima hakkavad. Aknad on täpselt vastastikku ja üksteisest paari meetri kaugusel. Kui maja vaatate selle pildi peal, siis mina elan vasakul pool, kõnealune naaber paremal.

Ma ei ole tegelikult paari esimese päeva ringiuitamistest alates Viini peal käinud. Pidin paari tähtsa asjaga tegelema kodus. Eks oli vaja paari nädala asjad järgi teha. Saksa keelt sain harjutada õhtusöögi ajal, kus kohtusin mitme Betti sõbraga. Alustasin ka esimest saksakeelset raamatut siin. Esimene peatükk raamatus on "Kuidas rikkaks saada Aldide moodi" (Aldi on kahe venna poolt asutatud suur poekett Saksamaal, nüüd on vennad juhtumisi miljardärid).

Laadisin üles pildid oma rännakust Kopenhaagen - Hansastatt Hamburg - Seminar - Rotterdam - Amsterdam - Viin.

No comments: